FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Her kan du læse svar på ofte stillede spørgsmål fra vores kunder.

Min brugsanvisning er blevet væk – hvad gør jeg?

Du kan finde og downloade alle vores brugsanvisninger her på siden:
Se Babyplan brugsanvisninger

Hvordan anvender jeg en Babyplan graviditetstest eller ægløsningstest?

Du kan se instruktionsvideoer, der viser hvordan du tager vores graviditetstest og ægløsningstest her:
Video: Tidlig Graviditetstest Strimmel
Video: Tidlig Graviditetstest Stav
Video: Ægløsningstest Strimmel
Video: Ægløsningstest Stav

Jeg fik ingen kontrolstreg frem, da jeg anvendte en Babyplan graviditetstest eller ægløsningstest – er testen defekt?

Kontrolstregen har til formål at vise brugeren om testen har fået tilstrækkeligt med urin og dermed at testen er udført korrekt. Fremkommer der ingen kontrolstreg, så er det med stor sandsynlighed fordi testen har fået for lidt urin. Vores Babyplan tests skal som minimum være i kontakt med urinen i 10 sekunder, så der kan opsuges tilstrækkeligt med urin, til at testen kan udføres. Testen skal nedsænkes i urinen indtil max stregen. Kontrolstregen kan ses på billederne herunder og er stregen til højre.

Positiv Babyplan graviditetstest

Hvordan sendes pakken til mig?

Vores forsendelser sendes diskret i hvide, solide boblekuverter med “E-Invasion A/S” som afsender, så forsendelsens indhold afsløres ikke. På dit kontoudskrift vil der ligeledes blot stå E-Invasion A/S.

Levering i postkassen

Hvem ejer Babyplan.dk?

Babyplan er ejet af E-Invasion A/S, som har solgt fertilitetsprodukter via Internettet i hele norden og hjulpet deres kunder siden 2003. Den daglige kundeservice varetages af Ane og Michael, som begge har et godt kendskab til in vitro-diagnostik tests.
Læs mere om os her

Jeg er blevet gravid, og har alligevel ikke brug for mine teste – hvordan skal jeg returnere dem?

Send de uåbnede test tilbage til vores adresse i samme kuvert du modtog dem i. Er testene købt i set, skal de også returneres som set. Husk gerne at vedlægge din faktura eller en kopi af din faktura, samt dit registeringsnr. og kontonr, så får du dine penge retur hurtigst muligt.
Læs mere om returnering her

Kan mine graviditetstest eller ægløsningstest tage skade af at ligge i en meget kold postpasse, ca. minus 5 grader?

Mange af vores kunder stiller dette spørgsmål. Svaret er at vores test godt kan tåle at ligge udenfor i frostvejr. Vores produktcenter har gennemført undersøgelser med opbevaring i frostgrader for at bekræfte stabilitet. Resultaterne viser utvetydigt, at både graviditetstest og ægløsningstest fint kan modstå temperaturer ned til -20 grader C i en periode på op til 35 dage uden hverken kvalitet eller funktion påvirkes. Du kan således føle dig tryg selvom din forsendelse har været en tid i din postkasse om vinteren. Det eneste, du skal gøre, når du har hentet din test fra postkassen, er at lade den få stuetemperatur i ca. ½-1 time, før du anvender den. Stuetemperatur og et tørt og sikkert sted anbefales også for den fortsatte opbevaring af dine ubrugte tests.

Hvad betyder det at testene er FDA godkendt?

FDA er en forkortelse for den amerikanske lægemiddelstyrelse (Food and Drug Administration). FDA opstiller nogle af verdens skrappeste krav til kvalitet og sikkerhed og for at kunne sælge teste i USA, skal de på forhånd være godkendt. Vores Babyplan test har FDA godkendelse.

Hvad koster fragten?

Der er GRATIS levering til adresser i Danmark ved køb på 100,00 kr. eller derover, mens det koster kr. 19,00 ved køb under 100,00 kr.

Hvad er leveringstiden?

Den normale leveringstid er 1-2 hverdage. Vores ordre bliver leveret med daoHome som typisk leverer pakken inden kl. 8.00 næste dag, hvis du har bestilt inden kl. 14.

Hvordan kontakter jeg Babyplan kunderservice?

Du kan ringe på hverdage fra kl. 9.00 til 15.00 på telefon 70 200 128 eller sende en mail til info@babyplan.dk.

Har du spørgsmål?

Du er altid meget velkommen til at kontakte os hvis du har spørgsmål.

Telefon: 70 200 128

E-mail: info@babyplan.dk